افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد بسته ویژه اینترنت رایگان دولت برای معلمان + جزئیات تصادف خودرو حامل سوخت در خراسان جنوبی ۲ کشته برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
سرخط خبرها

بازدید استاندار خراسان‌رضوی از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی

  • کد خبر: ۳۳۶۱۲
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
بازدید استاندار خراسان‌رضوی از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی
استاندار و رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی شامگاه چهارشنبه از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صحن‌های حرم مطهر بازدید کرد.

شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی ضمن بررسی میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با تعدادی از زائران هم دراین‌باره گفت‌وگو کرد.

رزم‌حسینی در جریان این بازدید تأکید کرد که بر اساس مشاهدات میدانی، در حرم مطهر رضوی دستورالعمل‌های بهداشتی به‌خوبی رعایت می‌شود.

لازم به ذکر است که هم‌زمان با بازدید رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تعدادی از خادمان در صحن‌های حرم به زائران ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده رایگان اهدا می‌کردند.

رزم‌حسینی ضمن گفت‌وگو با خادمانی که در بخش بهداشتی به زائران خدمات ارائه می‌کردند، از عملکرد آن‌ها تحسین و آن را تکریم کرد.ش

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->